poniedziałek, 6 stycznia 2014

Recenzja : Poradnik Perfekcyjna Pani Domu

Witajcie,
na wstępie zaznaczę, że jestem książkolubną istotą. Uwielbiam czytać, oglądać, przewracać kartki. Kocham zapach książek... Dobrze, na tym skończę swoją miłość do książek :)
Przed świętami zakupiłam "Poradnik Perfekcyjna Pani Domu". Lubię czytać wszelkie poradniki, niekiedy wyciągam z nich ciekawe inspiracje, lekcje, czy też rady.
Od pierwszego odcinka jestem fanką Perfekcyjnej Pani Domu. Wiem, że zdanie o niej wśród ludzi jest podzielone. Ja ją lubię za ... porządek. Mam takie zboczenie, że muszę mieć wokół siebie ład, wszystko musi mieć swoje miejsce - w innym wypadku tracę skupienie, jestem rozdrażniona. Polubiłam ją także za podejście do uczestników. Nie będę się tutaj rozpisywać o kontrowersjach jakie się pojawiały w związku z programem, bo nie o tym chcę pisać.
 Oto nasza książka:



Od pierwszego sezonu chorowałam na posiadanie poradnika, który otrzymują uczestniczki. Byłam ciekawa co tam takiego tajemniczego Małgosia ( tudzież ekipa tworząca program) napisała. 
Doczekałam się i już teraz jestem dumną posiadaczką owej pozycji.
Zanim ją otworzyłam myślałam, że będzie to poradnik podzielony na działy z wypunktowanymi po kolei czynnościami jakie należy wykonać w danym pomieszczeniu.
Po otwarciu zaniemogłam i okazało się coś innego.


Książka jest wypełniona przepięknymi zdjęciami - nie tylko tymi z obecnością Pani Rozenek. Znajdziemy tam zdjęcia aranżacji pomieszczeń, schematy np. jak składać koszulę i oczywiście zdjęcia z autorką.


Książka zgodnie z moimi przypuszczeniami jest podzielona na pomieszczenia. Na wstępie znajduje się obszerny opis o narzędziach, środkach, które pomogą nam uporać się codziennie z bałaganem, kurzem itp. Każdy dział zaczyna się od hasła "Odgruzowanie". Nie znajdziemy tam punktów, myślników, czy też list działań. Ten poradnik to przepiękne opowiadanie, którego głównym bohaterem jest dom. 



Autorka zamieszcza tam wiele cytatów, które idealnie odnoszą się do sprzątania. Ta książka kreuje obraz zadbanej kobiety, która z sercem sprząta dom, urządza przyjęcia i przy tym jest szczęśliwa. 

Podsumowując:
Książka jest niesamowicie wydana, mnóstwo w niej kolorów, inspiracji. Wpisuje się w mój gust i ideologię życia. Jest to świetna pozycja na prezent ( oczywiście dla kobiety, która lubi sprzątać :)). Jako, że jestem fanką pięknych i stylowych wnętrz - ta książka oddaje mi to wszystko w formie świetnych zdjęć. Zrobiła na mnie wrażenie - głównie wizualne, z kolei treść bardzo wciąga.

Napiszcie co sądzicie o czytaniu poradników i czy częściej pisać recenzje książek, które wpadną mi w ręce :)
A tymczasem Dobrej Nocy !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz